poniedziałek, 1 września 2014

Rok szkolny 2014/2015

Hejcia :)
Dziś każdy z nas był na rozpoczęciu roku szkolnego :) Jedni się cieszą inny się smucą, ale nic na to nie poradzimy- takie życie. Dzis poznałam swoją nową klase. Chodziłam w prawdzie z 8 osobami do klasy ale reszte 13 osób nie znam. Z początku gdy weszłam do szkoły widziałam tylko nieznane twarze, ale potem wychwyciłam kilka osób z koloni oraz ze starej klasy. Wiem! Chodzę do I ''d''. Tak u nas w szkole jest cztery klasy pierwsze. Cieszę się z nowej klasy :)
A wy poznaliście swoje klasy?
Jak tam ?

6 komentarzy:

  1. Jakoś trzeba sobie radzić, pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w trzeciej klasie gimnazjum, więc swoją klasę już znam ;p Powodzenia w nowej szkole :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam jeszcze wakacje, bo szkołę już dawno skończyłam:(

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń