niedziela, 31 sierpnia 2014

Outfit vs outfit-spodnie,t-shirt,bluza,koszula,trampki

hej :)
Dziś przychodze do was z postem z serii ''Outfit vs Outfit- spodnie,koszula,t-shirt,bluza,trampki''. Chiałam wam pokazać moje nowe spodnie oraz t-shirt i bluze.
Spodnie- sąbardzo wygodne i nie problemów z ich włożeniem. Są one na gumkę czyli nie zapina się ich na guzik co ma wielki plus ;)
Bluza- z kapturem, na zasuwak to plus tej bluzy. Kolorowe paski dodają jej uroku ;)
T-shirt- Z zielonymi oczami kota i pyszczkiem to atut tej bluski który mnie zauroczył :)
*spodnie-45zł


*bluza-15zł, t-shirt-15zł



*trampki-HKR 25zł




5 komentarzy:

  1. ten 1 outfit wygrywa, moim zdaniem:)


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!
    (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne "nowości", te spodnie są meega! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 outfit zdecydowanie lepszy :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    U mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 wygrywa, świetne spodnie :)

    Zostawiam Ci link do mojego bloga, jeśli miałabyś ochotę zajrzeć ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń